- 0231-625103
- 0231-625103
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. BT
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar APIA
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Bannerul proiectului SIPOCA 35 si „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35 link
– HCL nr. 10 din 14.03.2018 si Anexa nr. 1 la HCL nr. 10 din 14.03.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Functionare a aparatului de specialitate a primarului comuna Mihaileni Vizualizare
– HCL nr. 34 din 29.10.2021 – privind modificarea organigramei si a statului de functii Vizualizare
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului –disponibile pe pagina instituţiei
Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni – Marti – Miercuri, între orele: 08.00 – 16.30
Joi : 8.00-18.30
Vineri, între orele: 08.00 – 14.00
Program de audiente:
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Ioan Laurețiu Barbacariu Primar Marti 10,00 – 14,00
Răileanu Constantin Viceprimar Joi 10,00 – 12,00
Cornelia Apetri Secretar Vineri 10,00 – 14,00
NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 – 10,00, astfel:
– telefonic, la nr. ___;
– personal;
– prin cerere scrisa depusa la Registratura .
Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe
COMUNEI MIHAILENI SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
Conducerea Primariei comunei Mihaileni:
Dl. dr. Ioan Laurețiu Barbacariu – Primar
D-na Cornelia Apetri – Secretarul comunei Mihaileni;
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public:
D-na ____ – Secretarul comunei Mihaileni
Denumire: Primaria comunei Mihaileni
Sediul: localitatea Mihaileni, str. Principală, Cod Postal 717260
Telefon: 0231-625103
Fax : 0231-625103
E-mail: primariamihailenibt@yahoo.com
Site: https://www.primariamihailenibt.ro
Bugetul propriu al comunei Mihaileni şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Bugetul local
Referitor la sursele financiare ale comunei Mihaileni atât ca previziune cât şi încasările efective sunt detaliate pe categorii de surse, în bugetele componente ale bugetului propriu al comunei Mihaileni şi în Conturile de execuţie a bugetului din Situaţiile financiare centralizate, publicate pe site-ul Primăriei comunei Mihaileni.
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica link
h) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001
Plângere administrativă 1 și 2
Secretarul comunei Mihaileni,
Cornelia Apetri
i) FORMULAR SOLICITARE IN BAZA LEGII 544/2001